Lad TelemarketingCentret øge dit salg

telemarketingcentretSalgsvirksomheden TelemarketingCentret ApS, som blev stiftet af direktør Torben Larsen i 2001, har nu i snart 15 år varetaget adskillige virksomheders telesalg, og derigennem sørget for succes og økonomisk vækst hos deres kunder.

Professionel mødebooking

Som det så tydeligt lyder i navnet, er TelemarketingCentrets kerneydelse telesalg, med mødebooking og leadgenerering i hovedfokus. Kundevirksomhederne kommer fra mange forskellige brancher, både fra forsikrings-, IT-, medicinal og transportbranchen, og overvejelserne om at outsource sit telesalg og overlade det til en professionel ekspert som TelemarketingCentret bakkes op af de gode resultater, TelemarketingCentret har skabt gennem årene.

TelemarketingCentret varetager både inbound- og outbound-opkald, og håndterer på årsbasis over 300.000 udgående opkald og 180.000 indgående. TelemarketingCentrets brede erfaring, viden og knowhow vedrørende mødebooking gør dem til en unik samarbejdspartner for virksomheder, der ønsker at løfte deres salgspotentiale.

Et hold af topprofessionelle telefonsælgere styrer dagligdagen i TelemarketingCentrets call-center, hvor der i årenes løb er landet mere end 95.000 møder med salgspotentiale. Direktør Torben Larsen ansætter kun erfarne folk, der lever for at sælge og som forstår kunsten i at smile i telefonen, og dermed bryster TelemarketingCentret sig af have markedets bedste mødebookere. En vurdering fra TelemarketingCentrets lyder på, at et børsnoteret selskab vil rask væk opleve end stigning på 12-14 % i salget til erhverv i forbindelse med møder booket til assurandørerne.

Hos TelemarketingCentret ved de, hvad det kræver for at lukke en succesfuld handel, og skal man tro deres kunder og den generelle omtale, er virksomheden verdensmester til at flytte markedsandele – og i den positive retning selvfølgelig!

Garanti for vækst med TelemarketingCentret

Ligesom TelemarketingCentret er en seriøs virksomhed, er deres kunder det også. Men da kunderne ofte kommer fra vidt forskellige brancher og hver i sær har forskellige produkter og målgrupper, kræver det en vis grad af omstillingsparathed og professionel interesse hos telefonsælgerne for at kende hver samarbejdspartner og dennes produkt i dybden.

Når sælgerne i TelemarketingCentret booker møder, finder de altid den rette målgruppe, hvor kun potentielle kunder bliver kontaktet. Medarbejderne har solide kompetencer indenfor mødebooking på telefonen, og de kan med garanti sikre en stigning i virksomhedernes omsætning.

En kunde har blandt andet udtalt, at deres konsulenter for landet møder tre dage om ugen fra TelemarketingCentret, hvilket har medført en ordreforøgelse fra 0,8 ordrer pr. konsulent pr. dag til 2,1 ordre.

En anden kunde skildrer virkeligheden i to sider, da virksomhedens ansatte konsulenter selv booker møder to ud af ugens fem arbejdsdage. De øvrige dage tager TelemarketingCentret sig af. Her ses en betragtelig forskel, eftersom TelemarketingCentrets salgsindeks er 150 i forhold til konsulenters indeks 100.

Leadgenerering og databehandling

Én af de grundlæggende kompetencer hos TelemarketingCentret er evnen til at skaffe nye kunder, altså leadgenerering.

Da det oftest er et meget tidskrævende arbejde at skaffe nye kunder, samtidig med at man skal fastholde de nuværende, kan der være grundlag for at kontakte TelemarketingCentret. Også i den betragtning, at arbejdet i at søge og finde potentielle kunder på et ofte stort og uoverskueligt marked kræver hårdt arbejde og dyb indsigt. Netop af denne årsag vælger stadig flere virksomheder at outsource deres mødebooking til TelemarketingCentret.

Noget som især beretter TelemarketingCentrets eksistens, er deres enorme mængde af data. Kun den mest optimale databehandling sikrer de bedste resultater. Når den potentielle kunde er kontaktet, bliver data segmenteret og virksomheden kan derved analysere kundernes krav og behov og derigennem tilrettelægge strategien for et eventuelt samarbejde.

TelemarketingCentrets kurser

For virksomheder, der selv ønsker at varetage al mødebooking og udgående salgsarbejde, men ikke har de fornødne værktøjer eller professionelle erfaring til at sørge for et optimalt salg, kan TelemarketingCentret også være behjælpelige. Hos TelemarketingCentret udbydes der nemlig kurser i telefonsalg, og gennem uddannelse af kundens medarbejdere, kan de selvstændigt løfte deres forretning internt.

Kontaktinformation

Kontakt TelemarketingCentret i dag og få en uforpligtende vurdering af, hvad de kan hjælpe dig og din virksomhed med.

Tlf. 70 23 52 12.

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret.